wtorek, 2 października 2012

Suknie ślubne

Wybór sukni jest tak indywidualny i rozmaity- ile jest Panien Młodych na świecie.


Nie mogę i nie będę ingerować w czyjś gust, gdyż każda Panna Młoda jest piękna.
 Mogę natomiast posłużyć wsparciem dotyczącym kontaktów do ofert sukien ślubnych.

Postaram się także dostarczyć kilka fajnych miejsc do wyboru, głównie dla Kobiet z okolic Poznania.

Czym się kierować przy wyborze sukni ślubnej?

Przede wszystkim postawiłabym na analizę kolorystyczną. Doświadczona wizażystka określi, w których odcieniach bieli będziesz wyglądać najpiękniej. Powinna także przewidzieć ewentualne zmiany odcienia skóry, które wynikają z pory roku.

W moim przypadku diametralna różnicę stanowił odcień biel a diamentowa biel czy ivory.
Najkorzystniej moje walory w postaci ciemnej oprawy oczu, w które przecież ma patrzeć zakochany w nas przyszły mąż, wyglądały kontrastując z czystą bielą.

W domieszce beżu zaczynałam się stapiać.

Poniżej link do miejsca,  w którym zamawiałam swoją suknię. Chociaż różniła się nieco od wybranej ze zdjęcia to była zdecydowanie piękniejsza od tych, które widziałam na żywo w sklepach. Także cenowo byłam zadowolona z wyboru. Obsługa- przemiła. Czas realizacji- zamawiałam suknię na miesiąc przed ceremonią.

Julia Collection - w Plewiskach
Poniżej dwie nieprofesjonalne fotografie robione przez siostrę. (Fotograf jeszcze ma czas;)).



Inne miejsca, do których warto wejść:

http://www.salonnicole.pl - dość duży wybór sukien z najnowszych kolekcji. Na przymiarkę często trzeba poczekać, gdyż mają spory ruch.

http://suknie-vivien.pl/ - bardzo sympatyczna obsługa z niespodzianką. Widział ktoś kiedyś mężczyznę, który uczy kolorów Panny Młode?
To tu dowiedziałam się, że to na co patrzę to nie kolor biały...

Sklep znany także pod witryną: www.maggiesottero.com

W poszukiwaniu atrakcyjnych cen warto także wybrać się wo Wągrowca. Tam ceny są znacznie niższe niż w Poznaniu.

Dobrym sposobem jest także zamówienie używanej sukni na Allegro i dopasowanie jej do swojej sylwetki.
Tym sposobem zaoszczędzimy przynajmniej 1000 zł.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz